مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-15فرهنگي

تشکیل قرارگاه شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارگاه شهید آوینی در راستای مردمی ساری فرهنگ و هنر در وزارت ارشاد تشکیل و 15 میلیارد تومان اعتبار برای استان ها در این راستا نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر امروز در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

گیلانیان فرهنگ ساز عرصه هنر در جهان هستند مهدی رمضانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه گیلان پیشینه فرهنگی و هنری بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: گیلان در دوره های مخالف تاریخ فرهنگ ساز بوده و در 100 سال اخیر نمور و تبلور این تاریخ سازی به وضوع قابل مشاهده بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نقش گیلان در اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه اسلامی، گفت: فرهنگ مقاومت یادگار میرزا کوچک خان جنگلی بوده و این روحانی شهید آن را آغاز و ثبت کرد و اگر امروز در منطقه شاهد افزایش روحیه مقاومت در خاورمیانه و مردم مظلوم فلسطین هستیم به واسطه نهادینه شدن فرهنگ مقاومت است که بذر آن توسط گیلاینان کاشته شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گیلان را فرهنگ ساز عرصه هنر در کشور و حتی جهان اسلام دانست و افزود: گیلانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تشکیل قرارگاه شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی