مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-06بين الملل

پوتین دلیل سقوط هواپیمای «پریگوژین» را اعلام کرد


رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه برای نخستین بار درباره علت سقوط هواپیمای حامل فرمانده گروه واگنر بر اساس آخرین گزارش کمیته تحقیقات فدرال روسیه اظهارنظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در سخنرانی در باشگاه بین المللی گفتگوی والدای در شهر سوچی از علت اصلی سقوط هواپیمای حامل یوگنی پریگوژین پرده برداشت.

پوتین در این نشست درباره علت سقوط مشکوک هواپیمای رییس واگنر اعلام کرد: چند روز پیش، رییس گروه تحقیق درباره واکاوی علل سقوط هواپیمای حامل پریگوژین به من اطلاع داد که در پیکر اجساد کشته شدگان هواپیما، آثاری از اصابت ترکش نارنجک دستی یافت شده است.

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه طبق شواهد موجود هیچ گونه عاملی خارجی در سقوط هوایپما یافت نشده، تصریح کرد که هواپیمای یوگنی پریگوژین، رییس گروه نظامی واگنر به دلیل انفجار نارنجک های دستی در داخل هواپیما سقوط کرده و حمله موشکی در کار نبوده است.

وی در ادامه به ابعاد دیگری از جرایم رییس گروه واگنر اشاره کرد و افزود: دستگاه امنیت فدرال روسیه پیشتر نیز پس از بازرسی از مقر گروه واگنر در سن پترزبورگ، از وی 10 میلیارد روبل پول نقد و 5 کیلوگرم کوکایین کشف کرده بود و تاکنون نیز تحقیق جداگانه ای درباره نمونه گیری از اجساد مبنی بر احتمال مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین دلیل سقوط هواپیمای «پریگوژین» را اعلام کرد

پوتین دلیل سقوط هواپیمای «پریگوژین» را اعلام کرد