مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-21سياسي

سفیر سابق ایران در لبنان: شیشه عمر رژیم اشغالگر شکسته است


سفیر سابق ایران در لبنان و اردن با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از فلسطین، گفت: امروز به فضل آگاهی و بیداری که در غرب اتفاق افتاده، شیشه عمر رژیم صهیونیستی که در گرو همین بیداری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز 18 مهر 1402 در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح تصریح کردند: در این قضیّه ی پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده؛ شکست را همه گفتند، تأکید من به غیر قابل ترمیم بودن است.

من می گویم این زلزله ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکان پذیر نیست.

1402/07/18 رسانه پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به همین مناسبت در گفت وگو با دکتر سید احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان و اردن به تحلیل این نکته پرداخته است که چرا و چگونه این شکست ترمیم نخواهد شد.

رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح تصریح کردند شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ترمیم ناپذیر خواهد بود و بر ترمیم ناپذیری آن هم تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق ایران در لبنان: شیشه عمر رژیم اشغالگر شکسته است

سفیر سابق ایران در لبنان: شیشه عمر رژیم اشغالگر شکسته است