مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 03:102023-10-16سياسي

بزک کنندگان FATF مشغول کارند!


رویدادهای 2 سال اخیر یک بار دیگر بر مردود بودن ادعاهای جریان غربگرا در داخل کشور صحه گذاشت و نشان داد مسیر موفقیت در سیاست خارجی، از «دیپلماسی التماسی» عبور نمی کند و اینکه اقتدار، - فارس پلاس؛ مسعود اکبری در یادداشتی نوشت: روی خوش اصولگرایان به  FATF ، رییسی و همفکرانش چگونه ناگهان موافق FATF شدند؟ ، کارت سبز FATF در دستان رییسی ، چرخش بزرگ و.

اینها برخی از تیترهایی است که رسانه های مدعی اصلاحات در روزهای گذشته منتشر کرده و مدعی شدند که مسئله پیوستن به FATF در دولت رییسی نهایی شده و در آستانه اجرایی شدن است.

درباره این ادعا، گفتنی هایی است که در ادامه به اختصار به آن می پردازیم: 1- روابط عمومی وزارت اقتصاد در پاسخ به این فضا سازی رسانه ای اعلام کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران درخصوص کارگروه اقدام مالی(FATF) هیچ تغییری نکرده است.

جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مقابله با فساد فارغ از کنوانسیون های بین المللی، با توجه به قوانین و آموزه های مترقی کشورمان درخصوص پولشویی، در چارچوب قوانین داخلی خود که از استانداردهای محکم تری برخوردار است عمل کرده و می کند و هر گونه تغییر در این رویه می بایست در نهادهای مسئول مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزک کنندگان FATF مشغول کارند!

بزک کنندگان FATF مشغول کارند!