مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-14سياسي

«طوفان الاقصی»نتیجه ظلم و جنایت علیه فلسطینی ها است


رییس شورای وحدت استان زنجان تخریب منازل و مزارع را از نمونه های ظلم روزانه در سرزمین های اشغالی عنوان کرد و گفت: وقایع امروز نتیجه اقدامات ظالمانه و اقدام برای بازگشت به سرزمین مادری توسط فلسطینی ها است.

- حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی، رییس شورای وحدت استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه بر اساس آیه های قرآن، دشمنی یهودیان با اسلام تازگی نداشته و در طول تاریخ همواره مطرح بوده است، اظهار کرد: این دشمنی در عصر حاضر به صورت شفاف و واضح خود را نشان داد.

رییس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل استعمار در منطقه است که به هر قیمتی در صدد تقویت آن هستند، افزود: سیاست استعماری توسط این مهره در منطقه عملیاتی و اعمال می شود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی توسط اروپا و غرب ایجاد شده، بنابراین ناچار همه بدی های این رژیم را مثبت تلقی کرده و بدون قید و شرط از آن حمایت می کنند.

بیگ محمدی به کشتار بی دلیل کودکان و زنان توسط رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: این رژیم اگر قصد دفاع از خود را دارد، باید با رزمندگان مقاومت رودرو شود نه اینکه غزه بی پناه را مورد حمله قرار دهد.

رییس شورای وحدت استان زنجان با تاکید بر اینکه کشتار غیرنظامیان در یک منطقه مسکونی عامل پیروزی محسوب نمی شود، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی»نتیجه ظلم و جنایت علیه فلسطینی ها است

«طوفان الاقصی»نتیجه ظلم و جنایت علیه فلسطینی ها است