مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-16سياسي

رویدادهای گردشگری کردستان در تقویم گردشگری کشور ثبت می شود


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از ثبت رویدادهای گردشگری استان در تقویم گردشگری کشور خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از ثبت رویدادهای گردشگری استان در تقویم گردشگری کشور خبر داد.

آرمان وطن دوست امروز (24مهر) در کمیته ثبت رویدادهای گردشگری کردستان که با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین نشست شورای ثبت رویدادهای گردشگری کشور با محوریت بررسی درخواست ثبت رویدادها و جشنواره های بومی و محلی گردشگری کردستان در تقویم رویدادهای کشور، آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان با تشریح فعالیت های کمیته رویدادهای استان و اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: دسته بندی رویدادهای گردشگری کردستان آغاز شده و تعدادی از آن ها نیز برای ثبت در سامانه و تقویم رویدادهای گردشگری کشور انتخاب شده اند.

وی با اشاره به اینکه رویدادها به صورت ملی، منطقه ای، استانی و محلی انتخاب می شود، افزود: برجسته سازی رویدادهای بومی و محلی کردستان می تواند بخشی از سفر گردشگران به این استان را هدفمند کند و موجب سودآوری بیشتر گردشگری برای کردستان و به ویژه مناطق رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای گردشگری کردستان در تقویم گردشگری کشور ثبت می شود

رویدادهای گردشگری کردستان در تقویم گردشگری کشور ثبت می شود