مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-30سياسي

بررسی صلاحیت ها طبق قانون انجام می گیرد


بررسی صلاحیت ها براساس قانون انجام می گیرد و امیدواریم با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخابات پرشوری در پایان سال باشیم.

- یک عضو شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت ها براساس قانون انجام می گیرد و امیدواریم با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخابات پرشوری در پایان سال باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، خیرالله پروین عضو شورای نگهبان در اولین همایش دو روزه اعضای هیات های نظارت استانی سراسر کشور که در روزهای پنج شنبه و جمعه 6 و 7 مهر 1402 با عنوان انتخابات قوی، منظم و موثر در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که روز جمعه 11 اسفند 1402 برگزار خواهد شد، بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند.

وی سپس با اشاره به بند 15 سیاست های کلی انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده و در رابطه با حق الناس است، گفت: حق الناس از مهمترین موضوعات مطرح در حوزه حقوق عمومی اسلام است.

این موضوع در برگزاری یک انتخابات سالم و موثر نقش دارد و اثرگذار بودن نقش مردم را برجسته تر خواهد کرد.

پروین با اشاره به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در این رابطه داشته است، عنوان کرد: پاسداری از آزادی و سلامت انتخابات، حفظ حق انتخاب آزادانه افراد و صیانت از آرای مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت ها طبق قانون انجام می گیرد

بررسی صلاحیت ها طبق قانون انجام می گیرد