مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-10بين الملل

«طنطوره» روی آنتن شبکه پنج می رود / سندی روشن از جنایات صهیونیست ها در مستند «طنطوره»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ «طنطوره» ساخته مستندساز اسراییلی آلون شوارز یکی از اسناد واضح از جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم فلسطین در سال 1948 است که به جنایات جوخه های تروریستی هاگانا در روستای الطنطوره پرداخته است.

- طنطوره روی آنتن شبکه پنج می رود / سندی روشن از جنایات صهیونیست ها در مستند طنطوره مستند طنطوره با محوریت گفتگو با کهنه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و بازخوانی قتل عام غیرنظامیان روستای طنطوره چهارشنبه 19 مهر ساعت 22 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ طنطوره ساخته مستندساز اسراییلی آلون شوارز یکی از اسناد واضح از جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم فلسطین در سال 1948 است که به جنایات جوخه های تروریستی هاگانا در روستای الطنطوره پرداخته است.

واقعه ای که در آن بیش از 250 فلسطینی غیرنظامی به وحشی ترین شکل ممکن و به صورت دسته جمعی کشته شدند.

این مستند روایتی از اعتراف نظامیان رژیم صهیونیستی مبتنی بر تحقیقات تئودور کاتز است که در سال 1990 به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد، شهاد ت هایی را از سربازان سابق صهیونیستی و شاهدان عرب جمع آوری کرد که نشان می داد سربازان، فلسطینی های غیرمسلح را در روستای طنطوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طنطوره» روی آنتن شبکه پنج می رود / سندی روشن از جنایات صهیونیست ها در مستند «طنطوره»

«طنطوره» روی آنتن شبکه پنج می رود / سندی روشن از جنایات صهیونیست ها در مستند «طنطوره»