مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-19پزشكي

این کودکان امکان دریافت شیر خشک ندارند


سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: شیر خشک مخصوص کودکان یک تا 6 ماه، 6 ماه تا یک سال و یک سال تا 2 سال است و برای کودکان بالای 2 سال قابلیت دریافت شیر خشک وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: شیر خشک مخصوص کودکان یک تا 6 ماه، 6 ماه تا یک سال و یک سال تا 2 سال است و برای کودکان بالای 2 سال قابلیت دریافت شیر خشک وجود ندارد.

لیلا عبدالرحمانی در گفت و گو با ایسنا ثبت برخی داروها و شیر خشک در سامانه تیتک را به منظور نظارت بر سطح عرضه و جلوگیری از قاچاق دارو دانست و از لازم الاجرا بودن ابلاغیه ها در داروخانه ها خبر داد و افزود: هرچند که به دلیل قطعی اینترنت و سامانه تیتک فرایند ثبت کد ملی و استعلام سنجی از سامانه ثبت احوال کمی زمان بر و طولانی بوده اما نیاز به همراهی همه همشهریان و همکاران محترم داروساز است.

وی با بیان اینکه تغذیه با شیر مادر در کودکان تازه متولد شده باید در اولویت باشد، تصریح کرد: به هیچ عنوان دسترسی اولیه نوزاد از بدو تولد به شیر خشک توصیه نمی شود مگر در موارد خاصی که امکان شیردهی به نوزاد توسط مادر صورت نمی گیرد.

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام، عنوان کرد: در مواردی مثل بستری مادر و در دسترس نبودن نوزاد یا به دلیل بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کودکان امکان دریافت شیر خشک ندارند

این کودکان امکان دریافت شیر خشک ندارند