مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-27اقتصادي

کاهش 50 درصدی خروج اضطراری واحدهای نیروگاه شهید سلیمانی کرمان


مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمانی کرمان با اشاره به اینکه خروج اضطراری واحدهای نیروگاه در پیک تابستان امسال 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، - ایسنا/کرمان مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمانی کرمان با اشاره به اینکه خروج اضطراری واحدهای نیروگاه در پیک تابستان امسال 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، گفت: این مجموعه با تولید سه میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در پیک تابستان نقش مهمی در پایداری شبکه برق کشور ایفا کرده است.

رضا کاویانی پنجم مهرماه در تشریح این خبر با اشاره به اهمیت انرژی برق به ویژه در فصل تابستان، اظهار کرد: امروزه نه تنها فعالیت در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی مکانیزه شده، بلکه حتی فعالیت های اجتماعی نیز بدون برق امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: از 124 سال گذشته که اولین مولد برق وارد ایران شد تاکنون پیشرفت های زیادی در صنعت تولید برق در کشور انجام شده که اکثر آن در دوران بعد از انقلاب بوده است.

از آنجایی که تمام افراد جامعه ما در همه حوزه ها، وابستگی زیادی به انرژی الکتریکی دارند لذا با توجه به اهمیت این نیاز همگانی، تمام تلاش و همت خود را جهت تولید پایدار این انرژی بویژه در فصل تابستان معطوف کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی خروج اضطراری واحدهای نیروگاه شهید سلیمانی کرمان

کاهش 50 درصدی خروج اضطراری واحدهای نیروگاه شهید سلیمانی کرمان