مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-09اقتصادي

یک طبقه از زندان رجایی شهر به کتابخانه تبدیل می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: مشکل اصلی کتابخانه مرکزی البرز تامین فضا است چون ساخت کتابخانه در شرایط فعلی پر هزینه و زمانبر است به همین دلیل اگر یک طبقه از زندان رجایی شهر به اداره کل کتابخانه های البرز واگذار شود بخش مهمی از کار به پایان می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: مشکل اصلی کتابخانه مرکزی البرز تامین فضا است چون ساخت کتابخانه در شرایط فعلی پر هزینه و زمانبر است به همین دلیل اگر یک طبقه از زندان رجایی شهر به اداره کل کتابخانه های البرز واگذار شود بخش مهمی از کار به پایان می رسد.

علی معدنی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به زودی تکلیف کتابخانه مرکزی البرز مشخص می شود، اظهار کرد: صحبت هایی در خصوص واگذاری یک طبقه از زندان رجایی شهر به عنوان کتابخانه مرکزی استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: استاندار البرز تاکید زیادی بر استفاده از بنای این زندان برای امور فرهنگی دارد که در صورت فراهم شدن شرایط، بعد از سال ها کتابخانه مرکزی البرز تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: بعد از تحویل این فضا، باز طراحی لازم جهت مناسب سازی محیط آن به عنوان کتابخانه صورت می گیرد و در نهایت تجهیزات و منابع مطالعه خریداری و جانمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طبقه از زندان رجایی شهر به کتابخانه تبدیل می شود

یک طبقه از زندان رجایی شهر به کتابخانه تبدیل می شود