مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-16حوادث

دستگیری اخلالگران اقتصادی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در نظام اقتصادی استان کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد مبالغی بیش از 3850 میلیارد ریال از حدود بیش از 300 نفر جمع آوری کرده بودند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در نظام اقتصادی استان کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد مبالغی بیش از 3850 میلیارد ریال از حدود بیش از 300 نفر جمع آوری کرده بودند.

سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وصول چندین خبر وردر گزارشی مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی توسط افرادی در سطح شهر شهرکرد بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا در بررسی های مقدماتی مشخص شد متهمان از طریق ثبت نام خودرو موفق به جمع آوری مبالغی بیش از 3850 میلیارد ریال از حدود بیش از 300 نفر شده اند و وجوه را به حساب های بانکی خود منتقل کرده اند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، امان اللهی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران اقتصادی، بیان کرد: پلیس با اقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد، از هموطنان درخواست می شود در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اخلالگران اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

دستگیری اخلالگران اقتصادی در چهارمحال و بختیاری