مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 08:202023-09-28سياسي

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی آبرو شدند


سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضد انقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و همین افراد در دنیا سرگردان و بی آبرو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در یادواره شهدای کارمند منابع طبیعی و  آغاز طرح کاشت 3 میلیون اصله نهال در کردستان اظهار داشت: در انقلاب اسلامی معجزات زیادی از  تحقق وعده های الهی دیدیم اما چون در جریان زندگی روزمره ما بوده احساس شده قطعا آیندگان بیشتر توجه خواهند کرد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی وعده های مبتنی بر معارف دینی محقق شده و این حجت ها بار وظایف را سنگین کرده است.

  زارعی کوشا خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضدانقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و فقط افراد در دنیا سرگردان و بی آبرو شده اند.

  استاندار کردستان ادامه داد: همانطور که سردار سلیمانی بیان کرده، کسی که تیری به نظام شلیک کند سرگردان می شود ، اکنون همین اتفاق افتاده و معاندین با خفت و خواری بیرون رانده شده اند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه منکر مشکلات و وجود مسوولان ناکارآمد نیستیم، گفت: باید میان حقیقت انقلاب اسلامی و عملکرد نادرست مسئول تفکیک قائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی آبرو شدند

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی آبرو شدند