مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-14حوادث

کشف بیش از 10 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک خانه


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 10 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از خانه ای در محدوده خیابان جمهوری اسلامی تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری درباره جزییات این خبر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی خود از تخلیه کالای قاچاق در یک باب منزل مسکونی در محدوده خیابان جمهوری اسلامی تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد، لوازم آرایشی قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این محل منتقل و دپو شده است.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند، گفت: در جریان بررسی های ماموران مشخص شد که محل نگهداری از اقلام قاچاق یک ساختمان سه طبقه مسکونی است که مالکش آن را به محلی برای دپوی کالاهای قاچاق تبدیل کرده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات گفت: ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم در محل این انبار حاضر شده و در جریان بازدید از آن، 10 هزار و 500 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

متاسفانه درصد قابل توجهی از این محصولات آرایشی و بهداشتی غیراستاندارد و غیربهداشتی نیز بود ودر صورت مصرف می توانست عوارضی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک خانه

کشف بیش از 10 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک خانه