مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:162023-09-24اقتصادي

فاز اول بهسازی بلوار 22 بهمن به بهره برداری می رسد


علی میرزایی، معاون حمل و نقل امور زیربنایی منطقه 4 در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ارتباط با بهسازی بلوار 22 بهمن و با توجه به گستردگی و طولانی بودن این طرح، تصمیم گرفتیم این طرح ها در دو فاز مجزا در ضلع شرق و غرب بلوار را به انجام برسانیم که فاز اول از میدان پژوهش تا بلوار ساوه با اعتباری بالغ بر  6 میلیارد و 800 میلیون تومان و مساحت 13 هزار و 500 متر مربع در حال انجام است که فقط کار آسفالت و جزیی آن باقی مانده که تا ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فاز دوم نیز از بلوار ساوه تا میدان خواجو است که بعد از اتمام فاز 1 در صورت تامین منابع مالی اجرای می شود.

معاون حمل و نقل امور زیربنایی منطقه 4 عنوان کرد: در بحث مالی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستیم که در بازدید چند روز قبل مسوولان از این پروژه قول مساعدت و پیگیری داده شده است.

میرزایی به ویژگی های این پروژه اشاره کرد و افزود: قرار است اِلمان های شهری مانند مشاهیر و نیز صندلی های متعدد، نورپردازی های خاص و مسیر دوچرخه سواری هم در طول این مسیر ایجاد شود تا شهروندان بتوانند استفاده مناسب و کافی را از امکانات شهری ببرند.

 وی به دیگر پروژه های منطقه 4 اشاره کرد و گفت:  پروژه های دیگری مانند بهسازه پارک شهدای دستغیب و پروژه جدول سازی و پیاده سازی هشت بهشت را در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول بهسازی بلوار 22 بهمن به بهره برداری می رسد

فاز اول بهسازی بلوار 22 بهمن به بهره برداری می رسد