مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-07فرهنگي

تجلیل از هنرمندان برگزیده جشن مهر سینمای ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا دبیر دومین دوره جشن مهر سینمای ایران در این آیین، با تشریح اهداف جشن مهر سینمای ایران، از جمله این اهداف به برجسته کردن سال سینمای ایران و استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان کشور اشاره کرد و گفت: - هنرمندان برگزیده استان های کشور در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران پنجشنبه شب با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و نفت در تالار اجتماعات ایوان شمس مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا دبیر دومین دوره جشن مهر سینمای ایران در این آیین، با تشریح اهداف جشن مهر سینمای ایران، از جمله این اهداف به برجسته کردن سال سینمای ایران و استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان کشور اشاره کرد و گفت: جشن ملی سینما کمک می کند تا استعداد های جدیدی را به سینمای ایران معرفی و از سینماگران تجلیل کنیم.

وی افزود: در 31 استان کشور این جشن برگزار شد و در اصفهان به دلیل سفر رییس جمهوری و جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با تاخیر شاهد برگزاری این رویداد بودیم.

آشنا به تجلیل از 529 هنرمند اعم از 63 هنرمند استانی، 96 کارگردان، 41 فیلمنامه نویس، 51 بازیگر، 34 تهیه کننده و 18 پژوهشگر در استان های مختلف کشور در این دوره از جشن مهر سینمای ایران اشاره کرد و گفت: برای جشن پایانی 31 نفر برگزیده شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از هنرمندان برگزیده جشن مهر سینمای ایران

تجلیل از هنرمندان برگزیده جشن مهر سینمای ایران