مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-18اقتصادي

رفع مشکل کمبود آب 6 روستای شهرستان خرمدره


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال مشکل کمبود آب 6 روستا در شهرستان خرمدره رفع و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال مشکل کمبود آب 6 روستا در شهرستان خرمدره رفع و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اجرای طرح های آب رسانی در 6 روستای خرمدره، در مجموع اعتباری معادل 290 میلیارد ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر 11 هزار نفر در روستاهای شهرستان خرمدره از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان بیان کرد: آبرسانی به روستای نصیرآباد با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال شامل عملیات اصلاح شبکه به طول 12 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید، احداث ایستگاه پمپاژ و اتاق فرمان، احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت 1000 متر مکعب و استانداردسازی 870 فقره انشعاب انجام شد.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای سوکهریز نیز با اعتبار 100 میلیارد ریال شامل احداث یک باب مخزن 1000 متر مکعبی انجام شده و اصلاح شبکه توزیع آب این روستا نیز به طول 12 کیلومتر در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کمبود آب 6 روستای شهرستان خرمدره

رفع مشکل کمبود آب 6 روستای شهرستان خرمدره