مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-20سياسي

آزادگان جهان باید رژیم خونخوار صهیونیستی را به محاکمه بکشانند


جامعه جهانی در برابر جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی نباید سکوت کند و این رژیم خونخوار باید پاسخ کوبنده ای از جوامع بین المللی دریافت کند و به محاکمه کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد محمودی، خطیب موقت جمعه اصفهان در خطبه نماز جمعه اصفهان  با اساره به اینکه  تقوای الهی درمانی بر همه دردهای بشری است که خداوند با آن  بیماری های روحی و اجتماعی انسن ها را التیام می بخشد اظهار داشت: تقوا عنصر و اکسیری است که در همه عرصه های زندگی نقش   دارد، و کاربرد آن محدود به افراد، اجتماع و یا قوم خاصی نیست.

وی با استناد به فرمایش گهربار حضرت علی(ع) که تقوا نه تنها بعد معنوی بلکه جسم انسان را از بسیاری دردها رها می کند اضافه کرد: تقوای الهی پاک کننده ناپاکی های درون انسان از جمله گناه و معصیت است و بیم و هراس انسان را کاهش می دهد بنابراین تقوی می تواند دردهای مادی و معنوی انسان را تسکین دهد.

محمودی افزود: حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از کودکان و زنان، مسلمانان جهان را دغدار کرده و این جنایت رژیم صهیونیست از هر حیوان درنده ای بدتر است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همه بشریت از جنایت ددمنشانه اسراییل در بهت و غم قرار دارد افزود: این فاجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان جهان باید رژیم خونخوار صهیونیستی را به محاکمه بکشانند

آزادگان جهان باید رژیم خونخوار صهیونیستی را به محاکمه بکشانند