مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-27اقتصادي

قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند


بیش از 58 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از جریمه بیش از 7 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد و بیان کرد:پرونده ای درخصوص  مباشرت و حمل بیش از  31  هزار لیتر گازوییل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان تشکیل و رسیدگی شد.

ارسلان میری افزود:در ادامه  شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام  و متخلف را علاوه بر ضبط فراورده و خودروی حامل به پرداخت  7 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای  پلیس امنیت اقتصادی کرمان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک کامیون در محور کرمان به رفسنجان کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان همچنین  از جریمه بیش از 10 میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: پرونده ای درخصوص مباشرت و حمل 27 هزار لیتر گازوییل خارج از ضوابط  در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شدکه شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلفان را علاوه بر ضبط فراورده و ظروف حمل به پرداخت 10 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند

قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند