مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-21ورزشي

تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت، اولویت مدیریت شهری


معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تلاشمان در شهرداری بر این است که پروژه های بر زمین مانده از گذشته که سرمایه شهر در آنها به کار رفته است رابه سرعت به بهره برداری برسانیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه واقع در منطقه یک در قالب شنبه امید و افتخار با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا نادعلی و احمد علوی از اعضای شورای شهر تهران، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک برگزار شد.

محمدامین توکلی زاده معاون شهردار تهران گفت: پویش امید و افتخار به ایستگاه هفتاد و هشتم رسیده است و شاید خیلی ها از روزی که این پویش ها شروع شد فکر نمی کردند به این سرعت به این افتتاح ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: تلاشمان در شهرداری بر این است که پروژه های بر زمین مانده از گذشته که سرمایه شهر در آنها به کار رفته است به سرعت به بهره برداری برسانیم.

توکلی زاده تاکید کرد: یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است و امروز نیز مجموعه ورزشی چند منظوره پس از گذشت بیش از 12 سال به بهره برداری رسید و این فرآیند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بخش های مختلف عمرانی، حمل و نقل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت، اولویت مدیریت شهری

تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت، اولویت مدیریت شهری