مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-12سياسي

ضرورت تلاش برای عوض نشدن جای جلاد و شهید در مسأله فلسطین


معاون امور مجلس ریاست جمهوری، وظیفه هنرمندان و اصحاب رسانه را در تبیین جنایت اشغالگران صهیونیزم مهم برشمرد و افزود: رسانه ها، هنرمندان و فرهیختگان در تبیین مظلومیت مردم فلسطین، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری در امروز یادواره 140 شهید هنرمند مازندران با گرامیداشت یاد شهدای هنرمند خاصه شهید چمران، و شهید همدانی اظهار کرد: وقتی ارزش ها و آرمان های اسلامی در جامعه عمل می شود؛ یعنی شهدا زنده اند.

 وی گفت: خوش خلقی، خوش فکری، مجاهدت، تلاش مهر و محبت به پدر و مادر، مهربانی با زیر دستتان و جامعه، ارتباط با مساجد از خصایص شهدا در نگاهی گذرا است.

 معاون امور مجلس ریاست جمهوری، عملیات طوفان اقصی توسط جوانان به جوش وخروش آمده فلسطین علیه اشغالگری 75ساله رژیم صهیونیستی را از برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی و تأثیر فرامین رهبری خواند که غوغایی در جهان بر پا کرد.

 حسینی، حمایت های کشورهای جهان به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس از قیام جوانان فلسطینی علیه اسراییل غاصب را تأثیرپذیری کشورها در مقابل خواست ملت های شان برشمرد.

 وی با اشاره به وضعیت محاصره ای مردم فلسطین در نوار غزه توسط رژیم غاصب اسراییل و برخاستن جوانان فلسطینی علیه جنایتگری صهیونیزم گفت: قضیه فلسطین و حمایت از مردم آن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش برای عوض نشدن جای جلاد و شهید در مسأله فلسطین

ضرورت تلاش برای عوض نشدن جای جلاد و شهید در مسأله فلسطین