مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-19اقتصادي

صنایع های تک؛ راه برون رفت از تحریم


معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه صادرات صنایع معدنی شاهد تحولات خوبی هستیم، گفت:صادرات دانش بنیان ها و صنایع هایتک راه برون رفت از محدودیت ها و تحریم های اقتصادی است.

- ایسنا/همدان معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه صادرات صنایع معدنی شاهد تحولات خوبی هستیم، گفت:صادرات دانش بنیان ها و صنایع هایتک راه برون رفت از محدودیت ها و تحریم های اقتصادی است.

سید مجتبی حسینی پنجشنبه 27 مهرماه در همایش منطقه ای بازرگانی و تجارت که به میزبانی صمت همدان و با حضور معاون تجارت وزیر صمت و مدیران کل استانهای قم، اصفهان، لرستان و مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: آمار شش ماهه صادرات کشور که قریب به 50 میلیارد دلار گزارش شده است نشان می دهد سهم دانش بنیان ها در این سبد صادراتی پنج میلیارددلار است که نشان می دهد صادرات دانش بنیان ها و صنایع هایتک نقش اثرگذاری در حذف محدودیت های اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه تعهد ارزی و موضوعات پیرامون آن به عنوان مهم ترین دغدغه وزارت کشور در فعالیت های صادراتی حوزه اقتصاد در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: از آنجا که عراق اصلی ترین مقصد صادراتی ما به شمار می رود با حذف تعهد ارزی رشد چشمگیری در صادرات به عراق را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع های تک؛ راه برون رفت از تحریم

صنایع های تک؛ راه برون رفت از تحریم