مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-09سياسي

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از جبهه مقاومت


مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت و انجام عملیات موفقیت آمیز غرور آفرین طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تجمع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانرود، مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت و انجام عملیات موفقیت آمیز غرور آفرین طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تجمع می کنند.

این تجمع روز دوشنبه 17 مهرماه سال 1402 از ساعت 19:30 برگزار می شود که اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان در این برنامه حضور می یابند.

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از عملیات طوفان الاقصی در میدان شهدا این شهر برگزار می شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی نیز در این برنامه حضور می یابند.

راه اندازی کارنوال شادی خودرویی و موتوری و نورافشانی آسمان شهر از جمله برنامه های تجمع مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت است.

عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی که از سوی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با موفقیت انجام شد که در پی این عملیات تا کنون بیش از 1000 صهیونیست کشته شدند و تعداد زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی نیز به اسارت رزمندگان درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از جبهه مقاومت

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از جبهه مقاومت