مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-20سياسي

در بحران سازی ها همیشه پای یک اصلاح طلب در میان است


در شرایطی که تمرکز افکار عمومی دنیا بر قضایای غزه و جنایات صهیونیست ها در منطقه است، دست و پاکردن یک سوژه از یک ماجرای کاملا تصادفی برای بحران سازی علیه نظام و تلاش برای نشانه رفتن انگشت اتهام به حاکمیت تنها از کسانی برمی آید که در این ترفند صاحب تجربه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیده آزاده امامی در یادداشتی نوشت: خبر هولناک قتل داریوش مهرجویی کارگردان شهیر و باسابقه سینما و همسرش بانو محمدی فر خبر تلخ و تکان دهنده ای بود که فضای کشور به ویژه جامعه فرهنگی و هنری را در بهت و ناباوری فرو برد.

واقعه ای که سؤال های متعددی را در ذهن همه برانگیخت و حالا همه نگاه ها معطوف به دستگاه های مسئول است که شرح دقیقی از ماجرا ارائه دهند و معمای این جنایت فجیع را به طور کامل بازگشایی کنند.

از همان ابتدا دستگاه های مسئول از قبیل پلیس و کارآگاهان جنایی و حتی نهادهای امنیتی کار خود را برای یافتن عامل یا عاملین این جنایت و رمزگشایی از علل آن آغاز کردند و مسئولین عالی رتبه کشور از رییس جمهور و رییس دستگاه قضا گرفته، تا مسئولین رده های پایین تر بر بررسی دقیق همه ابعاد حادثه و برخورد شدید با مجرمان تأکید کردند.

طبیعی است تا معمای قتل کاملا حل نشود و گزارش واقعه از جانب نهادهایی که اساسا فلسفه وجودی شان بررسی و حل و فصل موارد اینچنینی است ارائه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحران سازی ها همیشه پای یک اصلاح طلب در میان است

در بحران سازی ها همیشه پای یک اصلاح طلب در میان است