مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-15بين الملل

دستمالچیان: روی اسب باخته نباید قمار کرد/ طرح های سازش شکست خورده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان در خصوص آخرین تحولات سرزمین های اشغالی و عملیات طوفان الاقصی گفت: - سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رهبری انقلاب در سخنانی فرمودند که روی اسب باخته نباید قمار کرد و اسب باخته رژیم صهیونیستی است که از سال 2006 در تمام عملیات هایش شکست خورده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان در خصوص آخرین تحولات سرزمین های اشغالی و عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات اخیر حماس در سرزمین های اشغالی یک عملیات کم نظیری است که از بدو تشکیل رژیم صهیونیستی انجام شده است و شاید قابل مقایسه با عملیات حزب الله در سال 2006 در جنگ 33 روزه باشد.

وی افزود: نیرو های مقاومت اقدام ترکیبی پدافندی و آفندی بود، انجام دادند.

این برای اولین بار است که گروه های مقاومت به دنبال بازپس گیری سرزمین های تاریخی خود در فلسطین اشغالی هستند و ورود زمینی داشته اند.

این بعد جدیدی است که از سوی نیرو های مقاومت صورت گرفته است.

این کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا اظهار داشت: البته بنده اطلاع و ارزیابی دقیقی ندارم که نیرو های مقاومت زمین ها و شهرک هایی را که در فلسطین اشغالی به دست آورده اند، در دستور کار خود دارند یا خیر، اما قطعاً نوع اقدامی که صورت گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمالچیان: روی اسب باخته نباید قمار کرد/ طرح های سازش شکست خورده است

دستمالچیان: روی اسب باخته نباید قمار کرد/ طرح های سازش شکست خورده است