مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-12سياسي

برگزاری طرح «جهاد دامپزشکی» با هدف ارائه خدمات به عشایر استان قم


استاندار قم با اشاره به برگزاری طرح های متعدد با هدف بهبود ارائه خدمات به عشایر استان گفت: طرح جهاد دامپزشکی با هدف ارائه خدمات به عشایر در کشور اجرایی شده و به زودی در استان قم نیز اجرا می شود.

- برگزاری طرح جهاد دامپزشکی با هدف ارائه خدمات به عشایر استان قم ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به برگزاری طرح های متعدد با هدف بهبود ارائه خدمات به عشایر استان گفت: طرح جهاد دامپزشکی با هدف ارائه خدمات به عشایر در کشور اجرایی شده و به زودی در استان قم نیز اجرا می شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سید محمد آقامیری صبح امروز در جلسه شورای عشایر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به بازدید میدانی هفته گذشته از وضعیت عشایر استان بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه که با حضور معتمدین و نمایندگانی از عشایر استان و جمعی از مدیران استانی برگزار می شود، رسیدگی به وضعیت عشایر در استان قم و پیگیری مشکلات آنهاست.

وی افزود: بین قشر عشایر و عموم مردم مرزبندی ای وجود ندارد و عشایر از معدود اقشاری هستند که کمترین خدمات را دریافت کرده و بیشترین منافع را برای استان خود و کشورمان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح «جهاد دامپزشکی» با هدف ارائه خدمات به عشایر استان قم

برگزاری طرح «جهاد دامپزشکی» با هدف ارائه خدمات به عشایر استان قم