مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-12سياسي

جانبازان قطع نخاعی الگوی صبر برای جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی آذربایجان غربی و خراسان رضوی گفت: شما جانبازان الگوی صبر و بردباری برای همه ما هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی آذربایجان غربی و خراسان رضوی گفت: شما جانبازان الگوی صبر و بردباری برای همه ما هستید.

وی افزود: یکی از چیزهایی که می تواند شما را در این مسیر استقامت طولانی یاری کند، ذکر و یاد خداوند تبارک و تعالی است.

  امام جمعه ارومیه با اشاره به فرازهایی از صحیفه سجادیه، بیان کرد: امام سجاد(ع) بر زبان آوردن ذکر خداوند بر زبان را بزرگترین و با ارزش ترین نعمت خداوند یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نه تنها جانبازان و ایثارگران و شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند بلکه ما مدیون همسران شان نیز هستیم، ادامه داد: این بانوان سال های طولانی با قرار گرفتن در کنار همسر جانباز خود و پرستاری از آنها، ما را وامدار خودشان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی الگوی این بانوان را حضرت زینب کبری (س) دانست و اضافه کرد: الگوبرداری از چنین شخصیت وارسته و صبوری باعث شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان قطع نخاعی الگوی صبر برای جامعه هستند

جانبازان قطع نخاعی الگوی صبر برای جامعه هستند