مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-29سياسي

عشق و ارادت جوانان آفریقای جنوبی به ایران و شهید سلیمانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه (پنج شنبه 6 مهر) در حاشیه برگزاری نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس، - رییس مجلس که برای حضور در مجمع پارلمانی بریکس به آفریقای جنوبی سفر کرده بود، پیش از بازگشت به تهران در جمع صمیمی و پراز احساسات گروهی از جوانان و نوجوانان مرکز اسلامی ژوهانسبورگ حضور یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه (پنج شنبه 6 مهر) در حاشیه برگزاری نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس، در جمع صمیمانه گروهی از مسلمان آفریقای جنوبی در مرکز اسلامی ژوهانسبورگ حضور یافت و با ایشان به گفتگو پرداخت.

در این نشست صمیمانه که با ابراز احساسات شدید حضار نسبت به ایران و انقلاب اسلامی و نیز حاج قاسم سلیمانی همراه بود، تعدادی از مسلمان این منطقه به بیان نقطه نظرات خود و نیز قرائت اشعاری در وصف شهید سلیمانی پرداختند.

در پایان این نشست که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان مسلمان منطقه گواتنگ در حومه شهر ژوهانسبورگ همراه شده بود، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک امشب یکی از زیباترین شب های زندگی من بود خطاب به حضار گفت: دلیل این موضع هم بسیار روشن است، چرا که از لحظه ای که چهره های بشاش و مجاهد شما مخصوصاً جوانان و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و ارادت جوانان آفریقای جنوبی به ایران و شهید سلیمانی

عشق و ارادت جوانان آفریقای جنوبی به ایران و شهید سلیمانی