مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-18بين الملل

تجــمع دانش آموزان کرمانی در محکومیت بمباران بیمارســـــــتان غزه برگزار شد


دانش آموزان کرمانی در راستای محکومیت بمباران بیمارســـــــتان المعمدانی غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیسی در مدارس شعار «مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیستم و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

- ایسنا/کرمان دانش آموزان کرمانی در راستای محکومیت بمباران بیمارســـــــتان المعمدانی غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیسی در مدارس شعار مرگ بر اسراییل، "مرگ بر صهیونیستم و مرگ بر آمریکا سر دادند.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز 26 مهرماه در حاشیه تجمع دانش آموزان مدرسه آیت الله صالحی کرمان گفت: جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در شهر غزه که به شهادت صدها غیرنظامی از جمله شمار زیادی کودک و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، را شدیداً محکوم می کنیم.

وی افزود: این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمارکش است در حالی رخ داده که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و به خاطر حمایت های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشده اند.

رضایی بیان کرد: خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسراییل غاصب، سرعت بیشتری می دهد و این غده سرطانی را نابود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجــمع دانش آموزان کرمانی در محکومیت بمباران بیمارســـــــتان غزه برگزار شد

تجــمع دانش آموزان کرمانی در محکومیت بمباران بیمارســـــــتان غزه برگزار شد