مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:512023-10-15ورزشي

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون


سیدعلی بنی جمالی؛ ورزشکاری که خیلی زود توانست پله های ترقی را پیموده و پیراهن تیم ملی بدمینتون را بر تن کند و در مسابقات بین المللی مدال های رنگارنگ را کسب کند، امیرعلی احمدلو عضو تیم ملی زیر 15 سال است که دارای 14 سال سن بوده و 6 سال در رشته بدمینتون فعالیت کند.

  امیرعلی احمدلو آموزش رشته بدمینتون را زیر نظر آقای فراهانی از مربیان خوب اراکی  فرا گرفته و دو سال است به عضویت تیم ملی درامده است.

 خبرنگار ورزشی فارس استان مرکزی گپ وگفتی با این ملی پوش انجام داده که در ادامه می خوانید.

فارس: آقای احمدلو ضمن تشکر بابت حضورتان در دفتر خبرگزاری فارس،  شما از جمله ورزشکاران پرافتخار این رشته هستید، بفرمایید تاکنون چه مقام هایی کسب کردید؟ احمدلو: من هم از دعوت شما و مجموعه خبرگزاری فارس بابت برگزاری این نشست تشکر می کنم، در سال 1398مقام سوم تیمی را بدست آوردم و در سال 1400 مقام دوم انفرادی زیر 13 سال را کسب کردم.

در سال 1401 مقام اول انتخابی زیر 15 سال و مقام اول دونفره و مقام دوم انفرادی مسابقات آسیایی را از آن خود کرده و در ادامه سال 1402مقام اول انتخابی تیم ملی نوجوانان زیر 15سال، مقام اول  مسابقات رنکینگ زیر 15 سال تک نفره و مقام دوم دونفره را بدست آوردم، در کشور تاجیکستان مقام اول انفرادی بازی های آسیایی و مقام اول دونفره را کسب کردم، مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون