مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-26حوادث

سرقت خودرو در مشهد کشف در خوسف


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی اخباری با عناوین کمک رسانی ماموران وظیفه شناس در طبس، سرقت خودرو در مشهد کشف در خوسف و توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در زیرکوه را مرور می کنیم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی اخباری با عناوین کمک رسانی ماموران وظیفه شناس در طبس، سرقت خودرو در مشهد کشف در خوسف و توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در زیرکوه را مرور می کنیم.

کمک رسانی ماموران وظیفه شناس در طبس   سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس اظهارداشت: مأموران پاسگاه نای بند این شهرستان هنگام گشت زنی در محور طبس - کرمان،  یک دستگاه خودرو را مشاهده که به دلیل نقص فنی متوقف شده و مسافران خودرو در حاشیه جاده سرگردان بودند.

   وی بیان داشت: مأموران پاسگاه با توجه به تاریکی هوا، بر خود لازم دانستند که به راننده و سرنشینان خودرو امداد رسانی کنند بنابراین با وسایل در اختیار نسبت به رفع نقص و راه اندازی خودرو اقدام کردند.

   فرمانده انتظامی شهرستان طبس ضمن اشاره به کمک رسانی به مسافران و راه اندازی خودرو توسط مأموران پاسگاه؛ تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر و تشکر راننده و سرنشینان خودرو را نیز به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خودرو در مشهد کشف در خوسف

سرقت خودرو در مشهد کشف در خوسف