مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-07فرهنگي

آتیلا پسیانی، 43 سال فعالیت و محبوبیت


آتیلا پسیانی بازیگری است که برای هر کس با نقشی متفاوت، ماندگار است، گاهی با تقی تاکسی یادآوری می شود و گاهی با جعفر «زیر تیغ» اما وجه اشتراک همه آنها تصویری پر ابهت از او است، - پسیانی با سریال های آرام می گیریم ، رستگاران ، راه بی پایان و زیر تیغ به شهرت دست یافت و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب نماید.

شاید حتی به رخ کشیدن هنر بازیگری پسیانی برای مخاطب در گمگشته باشد، جایی که وی دو نقش همزمان را بازی کرد و در عین حال برای مخاطب باورپذیر بود.

چهاردیواری حضور متفاوت و کمدی آتیلا پسیانی مقابل دوربین سیروس مقدم بود، نقشی که تقی تاکسی را به یکی از خاطرات خوب نوروز 1389 تبدیل کرد.

نقش منفی پسیانی در سریال پرده نشین هم یکی از نقاط قوت کارنامه او است، در کل باید گفت که آتیلا پسیانی یکی از بهترین بازیگران نقش مکمل در آثار مختلف است، بازیگری آتیلا پسیانی به خوبی به دیده شدن بازیگر اصلی کمک می کرد.

تئاتر همیشه در اولویت اولین هنرنمایی آتیلا پسیانی بر صحنه تئاتر به سال 1363 و نمایش هفت خوان رستم است، از آن سال تا امروز تعداد آثار آتیلا پسیانی در تئاتر کمتر از آثار سینمایی و تلویزیونی او است، اما صحبت ها و مصاحبه های او همیشه نشان از اولویت تئاتر نسبت به دیگر عرصه های بازیگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتیلا پسیانی، 43 سال فعالیت و محبوبیت

آتیلا پسیانی، 43 سال فعالیت و محبوبیت