مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-18ورزشي

سردار فدوی: توانمندی جبهه حق، اثری از باطل نمی گذارد


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا آن روزی را بیاورد که پیروزی بزرگ برای جبهه حق رقم بخورد و ما اجازه استفاده از توانمندی هایمان علیه کودک کشان عالم را داشته باشیم که بفهمند وقتی توانمندی جبهه حق بروز پیدا می کند اثری از باطل باقی نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار نیشابور، سردار علی فدوی، دقایقی پیش در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 2532 شهید دیار سلسله الذهب که در محل ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: یک صبح تا غروب، تمام مصیبت های عالم بر اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندانش آمد و خداوند جزای این را ظهور امام زمان (عج) قرار داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که وعده خدا حق است و همه مردم دنیا حلاوت شیرینی انقلاب اسلامی را خواهند چشید، گفت: ما باید از جبهه حق یعنی انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و می دانیم که خداوند وعده داده که جبهه حق همیشه پیروز است.

خداوند در قرآن به صراحت گفته دو حزب بیشتر نیست.

یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان و حزب خدا همیشه پیروز است.

وی با بیان این که خداوند به وعده اش عمل کرده و همیشه جبهه حق پیروز است، گفت: 60 سال است که مبارزه شروع شده از سال 42 تا سال 57 که انقلاب پیروز شد و در طی این سالها دشمنان ما اعتراف می کنند که ایران منشا همه توانمندی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: توانمندی جبهه حق، اثری از باطل نمی گذارد

سردار فدوی: توانمندی جبهه حق، اثری از باطل نمی گذارد