مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-05سياسي

دانشگاه ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند


نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها محلی مقدس و مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند.

- نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها محلی مقدس و مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم در دیدار و گفتگو با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خوب است جامعه را به سبک پیامبر اکرم (ص) پیش ببریم زیرا پیامبر اکرم (ص) با اخلاقش مردم را به دین اسلام دعوت کرد و اخلاق آن چیزی است که ما بیش از احکام به آن نیاز داریم.

وی افزود: جامعه ما اگر به اخلاق نبوی تأسی کند خیلی از مشکلات که با آن درگیر هستیم پیش نخواهد آمد.

نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم خطاب به اساتید و یاوران علمی دانشگاه گفت: جایی که شما هستید جای بسیار مهمی است دانشگاه محلی بسیار مقدس و تاثیرگذار است و در فرهنگ اسلامی دانشگاه مانند مسجد مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند

دانشگاه ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند