مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-22سياسي

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان نایب رییس و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر رفع مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش، گفت: با ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش، کمبود معلم در آموزش و پرورش را جبران کنیم.

-  حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، در تشریح نشست غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی، حضور داشتند.

وی با بیان اینکه محوریت این جلسه بحث کمبود معلم در آموزش و پرورش بود، تصریح کرد: در ابتدا گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره این موضوع که عوامل کاهش معلم در آموزش و پرورش را بررسی کرده و راهکارهایی نیز در نظر گرفته بودیم، ارایه شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل آموزش و پرورش مربوط به زمان فعلی نیست بلکه در طول زمان این مشکلات اتفاق افتاده است از دوران وزرا و دولت های قبل این موضوع کمبود معلم را در آموزش و پرورش داشتیم، همین طور دانشگاه فرهنگیان را مورد بی توجهی قرار داده بودیم تا جایی که ورودی و خروجی دانشگاه فرهنگیان از 25 هزار  نیرو به سه هزار  نیرو کاهش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان نایب رییس و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان نایب رییس و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات