مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-10سياسي

جانشین فراجا: روحیه انقلابی ملت ایران برگرفته از روحیه شهداست


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: روحیه انقلابی و استقامت ملت ایران برگرفته از روحیه شهدای والامقام است.

- ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: روحیه انقلابی و استقامت ملت ایران برگرفته از روحیه شهدای والامقام است.

سردار قاسم رضایی سه شنبه 18 مهرماه در آیین گلباران و ادای احترام به مزار سردار شهید ندیری فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) که در نخستین روز از هفته فرهنگی شهرستان ساوه در روستای محمود آباد زادگاه این شهید انجام شد، اظهار کرد: زیارت مزار مطهر شهدا توفیق بسیار بزرگی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه روستای محمودآباد 16 شهید و سه جاویدالاثر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: تقدیم این تعداد شهید به همراه سردار شهید ندیری که از افتخارات این روستاست این روستا را به ام القرا و خطه مردان و زنان انقلابی تبدیل کرده است.

سردار رضایی افزود: سردار شهید ندیری نقش والایی در موفقیت عملیات های دوران دفاع مقدس نظیر عملیات رمضان و محرم داشته است و نقش آن در شناسایی و باز کردن معابر عملیاتی بی بدیل است.

وی با بیان اینکه شهیدان واقعا زنده اند و روح شهدا همواره نظاره گر همه ماست، گفت: روحیه انقلابی و استقامت ملت ایران برگرفته از روحیه شهدای والامقام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: روحیه انقلابی ملت ایران برگرفته از روحیه شهداست

جانشین فراجا: روحیه انقلابی ملت ایران برگرفته از روحیه شهداست