مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-24سياسي

برپایی دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»  در شیراز


دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

- برپایی دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری   در شیراز ایسنا/فارس دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، محور دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به علت حادثه تروریستی این حرم مطهر انتخاب شده است.

نشست مذکور در تاریخ 5 مهرماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با همکاری سازمان جوانان حقوق بشر آمریکایی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این رابطه گفت: این نشست تخصصی، با حضور و سخنرانی اندیشمندان، پژوهشگران و مسئولان اجرایی و قضایی استانی و کشوری برگزار می شود.

مهدی محسنی در توضیح محورهای همایش گفت: محورهای اصلی این همایش، زنان و کودکان، قربانیان اصلی تروریسم تکفیری ، تروریسم اعتقادی، از اهانت به قرآن کریم تا جنایت در حرم مطهر ، سیاست آمریکایی در ایجاد و حمایت از گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»  در شیراز

برپایی دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»  در شیراز