مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-07بين الملل

آمریکا : توافق با تهران ارتباطی با حمله علیه اسراییل ندارد


متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی برابر با 7 اکتبر 2023 و 15 مهرماه جاری اعلام کرد: توافق برای بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه اسراییل ندارد.

- متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی برابر با 7 اکتبر 2023 و 15 مهرماه جاری اعلام کرد: توافق برای بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه اسراییل ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد فضاسازی ها درباره ارتباط عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین و توافق اخیر دولت بایدن با تهران گفت که  توافق تبادل زندانیان با تهران و آزادسازی اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی ارتباط با حملات علیه رژیم اسراییل ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی برابر با 7 اکتبر 2023 و 15 مهرماه جاری اعلام کرد: توافق برای بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه اسراییل ندارد.

  سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تصریح کرد: حتی یک پنی هم خرج نشده و این دارایی فقط می تواند برای نیازهای بشردوستانه هزینه شود.

هر گونه اظهارنظر بر خلاف این امر نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : توافق با تهران ارتباطی با حمله علیه اسراییل ندارد

آمریکا : توافق با تهران ارتباطی با حمله علیه اسراییل ندارد