مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-11سياسي

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان گفت: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و رژیم صهیونیستی تاوان جنایت های شنیع هفتاد سال اخیر خود علیه ملت مظلوم فلسطین را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون استاندار هرمزگان امروز در نشست هم اندیشی ستاد برگزاری راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین،عنوان کرد: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم غاصب صهیونستی و استکبار جهانی را در جهان فروریخت.

وی افزود: دستگاه های گسترده و پیچیده امنیتی و  اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که دارای جاسوسان بسیاری در غزه هستند اسیر ابتکار عمل رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در طول بیش از 70 سال حضور غاصبگرانه خود در فلسطین شنیع ترین جنایات ضد بشری را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داد و حوادث چند روز اخیر تاوان  جنایاتی است که در این مدت انجام داده است.

کامرانی، تصریح کرد: اقدام تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت فلسطین نظیر حماس و جهاد اسلامی در اجرای نبرد طوفان الاقصی باعث تغییر معادلات و موازنه سیاسی و نظامی در خاورمیانه خواهد گردید وی اظهار داشت: کلیه کشورهای اسلامی در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت