مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-27سياسي

برنامه نظام جامع حوزه علمیه خراسان، در راستای رسالت امروز است


مدیر حوزه علمیه خراسان داشتن برنامه ای دقیق برای ایفای نقش در دوران حاضر را گوش زد کرد و یادآور شد که نظام جامع این حوزه با همین نگاه آماده شده که هر طلبه ای در هر مقطعی بتواند بر اساس نیاز امروز ایفای نقش کند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان که در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، با استفاده از تعبیر قرآنی کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ(ابراهیم/24) برای روحانیت، اظهار کرد: حوزه علمیه در طول تاریخ نقش بی بدیلی را ایفا کرده و جایگاه مهمی در همه عرصه ها داشته است.

وی به نقش پاسداشت دین و دفع شبهات و تحریفات در کنار رسالت بیداری و هدایت دینی مردم توسط روحانیت و حوزه های علمیه اشاره و ابراز کرد: همه بزرگان و عالمان دین در عرصه فهم، تبیین و اجرای دین و نیز هدایت دینی و سیاسی، در ادوار مختلف نقش داشته و شاگردانی در این زمینه پرورش داده اند.

روحانیت، رکن ایجاد و حفظ نظام است مدیر حوزه علمیه خراسان به جلوداری روحانیت در صحنه های مختلف در طول تاریخ اشاره کرد و از انقلاب اسلامی گفت که با راهبری و رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و حوزه های علمیه در آن دوران و نیز پس از پیروزی، نقش بی بدیلی را ایفا کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نظام جامع حوزه علمیه خراسان، در راستای رسالت امروز است

برنامه نظام جامع حوزه علمیه خراسان، در راستای رسالت امروز است