مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-26ورزشي

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز درخواهیم آورد


جودوکار وزن منهای 90کیلوگرم تیم ملی ایران معتقد است: جودوکاران ایرانی، چیزی کمتر از قهرمانان دیگر کشورها ندارند و با توجه به رفع تعلیق می توانند با تلاش و پشتکار، - جودوکار وزن منهای 90کیلوگرم تیم ملی ایران معتقد است: جودوکاران ایرانی، چیزی کمتر از قهرمانان دیگر کشورها ندارند و با توجه به رفع تعلیق می توانند با تلاش و پشتکار، پرچم کشور عزیزمان را در میادین بزرگ بین المللی به اهتزاز درآورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی به هانگژو، قاسم باغچقی پس از یک رویارویی هوشمندانه و نفس گیر برابر حریف قزاقستانی گفت: جودوکاری که امروز با او مبارزه کردم قهرمان دوره قبل بازی های آسیایی بود و شاید اگر با حریف دیگری روبه رو می شدم راحت تر می توانستم به مرحله بعدی صعود کرده و حتی مدال کسب کنم.

او افزود: متاسفانه با اینکه تمام تلاش خودم را کردم که بعد چهار سال دوری از مسابقات بتوانیم دل جامعه جودو و مردم را شاد کنیم ولی نشد.

عضو تیم ملی جودو دلیل باختش برابر حریف قزاق را چهار سال دوری از میادین بین المللی دانست و گفت: انشاءالله با توجه به اتمام دوران محرومیت از این پس تلاش بیشتری برای کسب موفقیت خواهیم کرد تا انگیزه بین نوجوانان و جوانان جودوکار ایران نیز بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز درخواهیم آورد

باغچقی: دوباره پرچم ایران را در مسابقات جودو به اهتزاز درخواهیم آورد