مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-06حوادث

دستگیری زن سارق با پوشش مردانه در نهبندان


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری زن سارق با پوشش لباس مردانه در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به 13 فقره سرقت از صنوف اعتراف کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری زن سارق با پوشش لباس مردانه در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به 13 فقره سرقت از صنوف اعتراف کرد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب، پنج شنبه شب 13 مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از صنوف در شهرستان نهبندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری متهم اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: در همان بررسی اولیه مشخص شد سارق یک زن بوده که تحت پوشش لباس مردانه اقدام به سرقت کرده است و توسط کارکنان انتظامی زن، دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران پلیس به ناچار به 13 فقره سرقت از صنوف در شهرستان نهبندان اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن سارق با پوشش مردانه در نهبندان

دستگیری زن سارق با پوشش مردانه در نهبندان