مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-11بين الملل

ایران سه اردوگاه برای زلزله زدگان افغانستان برپا کرد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اقدامات ایران برای زلزله زدگان افغانستان گفت: سه اردوگاه در مناطق زلزله زده بنا شده که بازماندگان زلزله زده 11 روستا در آن اسکان یافته اند.

- محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به آخرین جزییات تخریب زلزله افغانستان اظهار کرد: کانون اصلی زلزله در افغانستان منطقه زنده جان بوده است که 11 روستا تخریب شده که از این میزان 8 روستا به صورت 100 درصدی تخریب شده است.

وی افزود: در این 8 روستا 11 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر ایران با تمامی تجهیزات حضور دارند، در سه روستا اقدامات امداد و نجات انجام داده اند و تا شب گذشته عملیات امداد و نجات توسط تیم ها ی ایران پایان یافت.

نامی با اشاره به اقدامات ایران برای زلزله زدگان افغانستان گفت: سه اردوگاه در مناطق زلزله زده بنا شده که بازماندگان زلزله زده 11 روستا در آن اسکان یافته اند.

وی تاکید کرد: بیشتر تلاش شد تا برای زلزله زدگان امکانات فراهم شود و دولت افعانستان نیز در این زمینه توانسته است کمک هایی کند اما ایران کمک های خود را دیروز اعزام کرده است.

وی ابراز کرد: صبح امروز نیز زلزله هایی در بخش هایی از افغانستان را لرزاند کانون اصلی آن زنده جان بود و در این زلزله یک روستای دیگر تخریب شد که نیروهای هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سه اردوگاه برای زلزله زدگان افغانستان برپا کرد

ایران سه اردوگاه برای زلزله زدگان افغانستان برپا کرد