مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-11ورزشي

خطیر: عده ای نمی خواهند استقلال به آرامش برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال سه شنبه شب با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به مراسم آشتی کنان خود با جواد نکونام، - مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه عده ای نمی خواهند ما آرامش داشته باشیم، گفت: نمی خواهم این موضوع را باز کنم، اما برخی اقداماتی انجام می دهند تا فضای آرام باشگاه از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال سه شنبه شب با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به مراسم آشتی کنان خود با جواد نکونام، اظهار داشت: افراد متعددی دغدغه آرامش استقلال را داشتند تا اختلافات میان من و جواد نکونام به پایان برسد.

پیشکسوتان جلسه ای را هماهنگ کرده بودند تا روز یکشنبه جلسه ای را برگزار کنیم، اما دو روز زودتر علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی که با من و جواد نکونام رابطه خوبی دارد تماس گرفت و دعوت کرد تا این اتفاق بیفتد و خدا رو شکر افتاد.

وی افزود: طبیعی است که دو نفر با دو نگاه خاص اختلافات نظری داشته باشند.

همه این اختلاف نظر به خاطر استقلال بود، من همیشه گفته ام که خواسته های جواد نکونام به خاطر مسائل شخصی نبود بلکه به خاطر دغدغه های استقلال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیر: عده ای نمی خواهند استقلال به آرامش برسد

خطیر: عده ای نمی خواهند استقلال به آرامش برسد