مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-22سياسي

اطلاعاتی از پرونده الهه محمدی و نیلوفر حامدی


ارتباط با دولت متخاصم آمریکا یکی از عنوان اتهامی الهه محمدی و نیلوفر حامدی است، فعالیت های گسترده در پروژه «دیده بان آزار» و ارتباط این پروژه با سازمان اتحاد برای ایران یکی از مصادیق ارتباط این افراد با وزارت امورخارجه آمریکا است.

- خیرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه نوشت: الهه محمدی و نیلوفر حامدی 2 خبرنگار بازداشت شده در جریان اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی بودند که با حکم دادگاه برای یکی از 3 عنوان اتهامی خود یعنی همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 و 7 سال حبس محکوم شدند.

سازمان اتحاد برای ایران یکی از سازمان های غیرانتفاعی مرتبط با دولت آمریکاست که به صورت مستقیم یا از طریق سازمان های واسطه در حوزه توانمندسازی، آموزش، شبکه سازی و تقویت افراد تاثیرگذار در کشور های هدف دولت آمریکا پروژه های متعددی را دنبال می کند؛ پروژه ای که توسط این سازمان برای ایران طراحی شده بود پروژه ای موسوم به دیده بان آزار با مدیریت غنچه قوامی بوده است.

طبق اسناد به دست آمده، برخی ابعاد پروژه دیده بان آزار با محوریت اقدام ذیل دنبال شده است: بومی سازی فعالیت های پروژه از طریق نهاد های مشروع داخلی در روند تحقیقات مشخص شد که عامل اصلی این پروژه در داخل کشور الهه محمدی بوده که به صورت آگاهانه ضمن مدیریت اکانت های مربوط به شبکه های اجتماعی نسبت به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی از پرونده الهه محمدی و نیلوفر حامدی

اطلاعاتی از پرونده الهه محمدی و نیلوفر حامدی