مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-29سياسي

دستیابی به اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی موجب وحشت آنان شده است


اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی که در اختیار نیروهای اطلاعاتی ایران قرار گرفته موجب وحشت دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان رشادت های بسیاری برای شکست دشمن و پیروزی ایران اسلامی انجام دادند که هفتم مهرماه ایام جنگ تحمیلی یادآور شهادت سرداران بزرگی همچون کلاهدوز و جهان آرا است که بعد از عملیات حصر آبادان شهید شدند.

وی ضمن تشکر جهت اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان، افزود: در فرهنگ دینی اصل کرامت وجود دارد، چون انسان از سوی یک پیامبر کریم آمده بنابراین ضرورت دارد کرامت انسان ها حفظ شود.

دهشیری خاطرنشان کرد: تکریم خانواده وظیفه فرزندان است اما گاهی اوقات نگهداری خانواده برای فرزندان مشکل است بنابراین نباید خانواده ها را به حال خود رها کرد که در این راستا سرای سالمندان در شهرستان ها ایجاد شده تا در این مراکز از افراد سالمند نگهداری شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: مرکز سالمندان اردستان که با مشارکت خیران آماده پذیرش سالمندان است همچنین کمک به مراکز سالمندان جزو صدقات جاریه خواهد بود و مبنای دین اسلام بر اساس تکریم و کرامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی موجب وحشت آنان شده است

دستیابی به اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی موجب وحشت آنان شده است