مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-18اقتصادي

هیچ تغییر قیمتی از ابتدای سال در گوشی های زیر 600 دلار نداشته ایم


رییس اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد با اشاره به افزایش ارز بانک مرکزی به واردکنندگان تلفن همراه، افزود: این موضوع باعث افزایش قیمت های تلفن همراه در ابتدای سال جاری شد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد با اشاره به افزایش ارز بانک مرکزی به واردکنندگان تلفن همراه، افزود: این موضوع باعث افزایش قیمت های تلفن همراه در ابتدای سال جاری شد، اما از ابتدای سال تاکنون در گوشی های زیر 600 دلار هیچ تغییر قیمتی نداشته ایم.

احسان الدین تقی زاده کرمان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واردات تلفن های همراه پرچمدار و گروه کالایی خاص با ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان انجام می پذیرد؛ زیرا به واردکنندگان تلفن همراه جهت واردات گوشی های بالای 600 دلار ارز نیمایی با قیمت مصوب دولتی اختصاص داده نمی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه واردات گوشی های آیفون و سامسونگ از ارز حاصل از صادارت توسط صادرکننده انجام می پذیرد، شاهد این موضوع هستیم که گاها کالای بدون کیفیت (رفرش و ریپک) وارد شده که متخصصین تلفن همراه هیچ نظارتی در رابطه با آن ندارند.

رییس اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات آیفون 14 موضوع جدیدی نبوده و حدودا از سال گذشته ممنوعیت فروش اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تغییر قیمتی از ابتدای سال در گوشی های زیر 600 دلار نداشته ایم

هیچ تغییر قیمتی از ابتدای سال در گوشی های زیر 600 دلار نداشته ایم