مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-22سياسي

ضرورت تبیین هنرمندانه ارزش های دفاع مقدس در مدارس


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1402ـ1403 بر ضرورت تبیین هنرمندانه ارزش های دفاع مقدس در مدارس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1402ـ1403 اعلام کرد: بهار علم و تربیت، تعلیم و تعلّم با آغاز سال تحصیلی 1402ـ1403 از کودکستان تا دبیرستان فضای جامعه را با شمیم شور و نشاط، تلاش و همدلی عطر آگین می نماید تا ایران اسلامی حرکت خود را با پیشرانی معلم در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای رسیدن به قله ها ادامه دهد که امام قافله، رهبر معظم انقلاب فرمودند:  ما فصل مشعشعی را حرکت کرده ایم .

به قله ها نزدیک شده ایم.

امروز روز خسته شدن نیست روز امید است.

1402.

6.

9 کانون تربیت اسلامی به بخشی از رسالت مدرسه و کلاس، صف و ستاد در این حرکت انقلاب اسلامی تا فتح قله ها اشاره می کند تا با همت مدیران و جهاد کبیر معلمان و خودسازی و جامعه پردازی دانش آموزان صبح ظهور آشکار شود.

1ـ تحولات جهانی در عرصه سیاسی با استقلال خواهی کشورهای آفریقایی از سیطره اروپا و ناامیدی کشورهای خلیج فارس از پدر خواندگی آمریکا، حقانیت موضع سیاسی ایران اسلامی را آشکار کرد و در عرصه اقتصادی و سیاسی گروه بریکس و سازمان شانگهای ؛ نفوذ آمریکا و ناتو را در منطقه و جهان بی ثبات نموده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین هنرمندانه ارزش های دفاع مقدس در مدارس

ضرورت تبیین هنرمندانه ارزش های دفاع مقدس در مدارس