مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-22بين الملل

ژنرال صهیونیست: شکست اطلاعاتی طوفان الاقصی سخت تر از جنگ 1973 بود


ژنرال سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عملیات «طوفان الاقصی» که جنبش حماس در هفتم اکتبر آغاز کرده، شکست اطلاعاتی بیشتری از جنگ اکتبر 1973 برای این رژیم داشته است.

- ژنرال سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عملیات طوفان الاقصی که جنبش حماس در هفتم اکتبر آغاز کرده، شکست اطلاعاتی بیشتری از جنگ اکتبر 1973 برای این رژیم داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاموس گلعاد، ژنرال صهیونیست و مدیر سابق اداره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگویی تلویزیونی اعلام کرد، سرویس جاسوسی این رژیم در پیش بینی عملیات طوفان الاقصی با شکست مواجه شد، شکستی که خطرناک تر از یوم کیپور یا جنگ ششم اکتبر 1973 است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد، امکان ندارد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از این موضوع اطلاع نداشته باشد و این امر پس از پایان جنگ جاری رژیم اشغالگر در نوار غزه مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای جدید اعلام کرد که تعداد اسرای اسراییلی نزد جنبش حماس امروز (یکشنبه) به 212 تن رسیده است.

امروز یکشنبه در شانزدهمین روز از جنگ به دنبال عملیات طوفان الاقصی، جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی مختلف در نوار غزه حمله کرده و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از فلسطینی ها شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: شکست اطلاعاتی طوفان الاقصی سخت تر از جنگ 1973 بود

ژنرال صهیونیست: شکست اطلاعاتی طوفان الاقصی سخت تر از جنگ 1973 بود