مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-17حوادث

دستگیری 140 سارق سابقه دار در پایتخت+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه گفت: - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 140 سارق سابقه دار در طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه گفت: پلیس آگاهی تهران بزرگ طرحی علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان را به اجرا گذاشت که نتیجه آن شناسایی و دستگیری 140 سارق سابقه دار شد.

وی با توصیه به افرادی که اموال قیمتی خود را در خانه ها و منازلشان نگهداری می کنند گفت: بسیاری از مردم فکر می کنند با خرید یک گاوصندوق کوچک و سبک می توانند امنیت را به خانه هایشان ببرند.

در صورتی که شاید بتوان گفت این گاوصندوق های سبک فقط کار سارق را آسان می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، افزود: اگر افراد تصمیم دارند گاوصندوقی را در خانه استفاده کنند باید از گاوصندوق های سنگین وزن استفاده کنند که سارقان نتوانند آن را به بیرون از منزل حمل کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که اموال قیمتی خود را در جا های امن مانند بانک ها و یا گاوصندوق های سنگین وزن نگهداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 140 سارق سابقه دار در پایتخت+فیلم

دستگیری 140 سارق سابقه دار در پایتخت+فیلم